Kennismaken met het Vianova

Gaat uw kind voor het eerst naar (onze) school? Dan nodigen wij u en uw kind van harte uit voor een een rondleiding.

OBS-Vianova-IMG_8928 kopie

Wij ontvangen u met open armen en hopen dat de vonk van onze betrokkenheid en ons enthousiasme overslaat. Wij maken het u graag zo makkelijk mogelijk door open dagen te organiseren. Tijdens deze open dagen ontvangt u een rondleiding waarbij u de sfeer kunt proeven en ziet hoe de kinderen en leerkrachten aan het werk zijn. Uw kind is daarbij van harte welkom om mee te komen. Natuurlijk is er alle ruimte om vragen te stellen.

Onder aan deze pagina kunt u zich inschrijven voor een van onze rondleidingen.

Inschrijven

​Wanneer u besluit uw kind in te willen schrijven, vult u het inschrijfformulier in. Dit formulier krijgt u tijdens de rondleiding en moet door de ouder(s) die het gezag heeft/hebben getekend worden. U ontvangt altijd een bevestiging van de centrale leerlingadministratie van Morgenwijzer.

Meldt u aan voor een van onze open dagen

Voorbeeld: 22-10-2021

De bovenstaande (persoons)gegevens gebruiken we uitsluitend voor het beschreven doel. Lees onze privacyverklaring pagina voor meer informatie.